Reteaua de magazine multibrand pentru copii Bebeloo a ajuns in mai putin de un an la opt unitati la nivel local, planul de extindere vizand 45 de magazine pana in 2014, pe fondul unei piete neexploatate suficient.
Urmatorul pas va fi facut pe pietele vecine, compania urmand sa se extinda in alte tari dupa ce isi va consolida businessul.
"Anul acesta, in contextul actual, ma voi rezuma la doua magazine, dar in urmatorii cinci ani voi deschide 45 de unitati. Chiar daca vanzarile au scazut incepand cu octombrie cu pana la 30%, cred ca retailul de fashion pentru copii va fi mai putin afectat decat alte piete, cum este cea a lenjeriei, de exemplu, datorita gamei de clienti pe care o tinteste si ocaziilor de cumparare. Pentru copii cumpara toata familia si prietenii", a declarat Cristina Cocean, proprietarul Bebeloo, care anunta ca in decembrie 2008 vanzarile au crecut fata de lunile precedente, dar nu le-au egalat pe cele din vara. Cu toate acestea, riscul de a-si restrange segmentul de clienti, spune ea, este mai mic decat in cazul altor businessuri.
Multibrandul Bebeloo comercializeaza marci de incaltaminte si imbracaminte din Spania si Statele Unite, cel mai important fiind Pan con Chocolate, prin intermediul a doua linii de produse casual (tinute convenabile ca pret) si ceremony (colectii pentru evenimente speciale). In urmatoarea perioada, magazinele Bebeloo vor avea si linia de designer, cu produse ale unor designeri locali care vor sa-si extinda aria de productie pe segmentul de copii. "Comportamentul de cumparare s-a schimbat. Pana acum cumparai pentru copilul tau strictul necesar, gandindu-te ca oricum nu poarta hainutele decat trei luni. Nu se gandea nimeni sa investeasca in astfel de produse pentru copii. In Romania, piata nu a atins nici jumatate din necesar si daca aduci altceva decat competitorii tai, nu ai cum sa nu-ti gasesti cli