Brandurile de top aduc 50 de milioane de euro in conturile producatorilor de vin.
Cele mai vandute marci de vin au inregistrat anul trecut vanzari de aproximativ 50 mil. euro, adica 30% din afacerile cumulate de aproape 160 mil. euro ale primilor opt jucatori, potrivit unei analize ZF pe baza datelor facute publice de companii.
ZF a incercat sa realizeze pentru prima data un top al celor mai vandute branduri din portofoliul producatorilor de vin, pe primul loc aflandu-se Zestrea Murfatlar, cu venituri de aproape 15 mil. euro.
Pentru acest an, Murfatlar estimeaza vanzari de 15,25 mil. euro (61 mil. lei) pe acest brand, adica 30% din cifra de afaceri totala preconizata la 50 mil. euro (200 mil. lei).
Compania este controlata indirect de familia Dobronauteanu, George Ivanescu si Catalin Bucura. La nivelul Vincon cele mai mari venituri au fost contabilizate de Muscatel, adica 9,7 mil. euro si Beciul Domnesc, 9,2 mil. euro.
Potrivit reprezentantilor Vincon, cele doua produse vor sustine cresterea cifrei de afaceri a companiei de la 36,8 mil. euro la peste 40 mil. euro. In portofoliul Jidvei, gama vinurilor demiseci Dry Muscat a adus venituri de circa 10 mil. euro, in timp ce pentru 2009 s-a bugetat un avans de 15%.
Brandurile de top aduc 50 de milioane de euro in conturile producatorilor de vin.
Cele mai vandute marci de vin au inregistrat anul trecut vanzari de aproximativ 50 mil. euro, adica 30% din afacerile cumulate de aproape 160 mil. euro ale primilor opt jucatori, potrivit unei analize ZF pe baza datelor facute publice de companii.
ZF a incercat sa realizeze pentru prima data un top al celor mai vandute branduri din portofoliul producatorilor de vin, pe primul loc aflandu-se Zestrea Murfatlar, cu venituri de aproape 15 mil. euro.
Pentru acest an, Murfatlar estimeaza vanzari de 15,25 m