Chiar dacă pare greu de crezut, o investiţie în condiţiile economice actuale poate ajunge pe profit după numai o lună. Este însă nevoie de o idee bună şi de mult curaj.
După ce au făcut o serie de afaceri în diverse domenii de activitate - consultanţă bancară, imobiliare, farmacie, construcţii, transport, pe fondul situaţiei economice actuale, doi tineri din Craiova s-au hotărât că este momentul să mai înceapă una. Şi pentru că au dorit să vină cu ceva nou în piaţă, s-au orientat către o spălătorie auto fără apă.
„Voiam să ne diversificăm activitatea şi să investim în mai multe domenii. Am căutat însă, în acelaşi timp, să ne implicăm într-un domeniu nou“, a declarat Teo Pănescu, unul dintre cei doi asociaţi. Acesta a explicat că, iniţial, au dorit să importe ei produsele de curăţare fără apă, dar când au luat legătura cu producătorul din America au aflat că pentru România exista deja un distribuitor. Aşa că au devenit distribuitori exclusivi în Dolj ai produselor.
O afacere cu grijă pentru natură
Spălătoria auto fără apă este un concept nou în România. Pe lângă faptul că este complet ecologică (nu implică deversări, consum de energie şi de apă), acest tip de afacere nu necesită investiţii costisitoare şi nici cheltuieli adiacente. „Nu necesită investiţii în echipamente, ci doar în materie primă şi, eventual, în angajaţi (este şi mai rentabil pentru cei care vor să spele ei). Cu 1.000 de euro se poate începe afacerea. Noi, după primele trei săptămâni, am început deja să avem profit“, a precizat Alin Hîrza, cel de-al doilea asociat al firmei, care a explicat că, pentru că au dorit să fie şi distribuitori pe Dolj, au fost nevoiţi să facă o investiţie iniţială de aproximativ 25.000 de lei.
„Nu poţi face performanţă dacă nu există seriozitate“
Potrivit spuselor acestuia, spălătoria auto fără apă este cea