Nu e destul de vulgara ca sa ajunga pe micul ecran sau in paginile ziarelor. Nu-i place balciul, nici promovarea pe sub cortina. Atuurile ei sunt talentul, inteligenta si o prezenta scenica de exceptie. Daca vreti sa aveti o seara de neuitat, duceti-va s-o vedeti la Teatrul "Constantin Tanase" din Bucuresti. O moldoveanca frumoasa si exploziva ca primavara
- Desi esti prezenta in spectacole de succes la teatru si opereta, cu cartea de munca figurezi la Teatrul de Revista "Constantin Tanase" din Bucuresti, o institutie care s-a bucurat de mare glorie inainte de '89. Ce se intampla azi cu estrada? Mai are public?
- Teatrul de revista e un gen care in Romania are o istorie lunga si bogata. Un gen care pe parcursul anilor, incepand cu marele Constantin Tanase, a dat nume uriase de artisti. Exista si azi public pentru estrada. Oamenii simt nevoia sa se dezbare de circul ieftin de prin ziare si de la televizor. Cred ca oamenii s-au cam saturat de balciul cotidian si se intorc, din ce in ce mai multi, catre spectacolele de tinuta. La Teatrul de Revista salile sunt mereu pline. Si nu doar la Revista, ci in teatre, in general. Eu caut bilete la un spectacol de la "Bulandra" de vreo sase luni. Ma bucur ca n-am gasit nici pana acum si sper ca n-o sa gasesc inca multa vreme. Sunt spectacole care realmente se joaca, luni si luni de-a randul, cu casa inchisa.
- Cu toata traditia si gloria ei, estrada a fost intotdeauna considerata un gen minor, de mana a doua prin comparatie cu teatrul clasic. Te simti jenata de aceasta perceptie?
- In nici un caz! Recunosc, fireste, ca la Teatrul de Revista nu se joaca la fel ca la National, sa zicem. Cu toate astea, teatrul de revista e un gen foarte greu, desi aparent totul e numai culoare, pene si sclipiciuri. Ca actor la Revista trebuie sa fii in pas cu toate evenimentele sociale, economice si pol