"6 Milioane", cel mai recent spot realizat de Ogilvy pentru Cosmote, vorbeşte despre importanţa comunicării şi despre sinergia unei reţele de comunicare puternice. La 3 ani de la lansarea pe piaţa din România, operatorul de telefonie mobilă Cosmote a depăşit pragul de 6 milioane de utilizatori. "Provocarea realizării acestui spot a constat în chiar brieful pe care l-am primit, pentru că, în situaţia de faţă, cifra, deşi impresionantă, trebuia armonizată cu strategia emoţională de comunicare a Cosmote. Nimeni dintre noi nu se emoţionează atât de uşor în faţa unei cifre, oricât de multe zerouri ar înşira ea ca să ne impresioneze. Iar 6 milioane rămâne o cifră şi, ca orice altă cifră, e complet impersonală dacă o privim izolat. Nu poţi empatiza cu ea. Aşa că am făcut un spot despre altceva. Am făcut un spot despre «regăsire», pentru că regăsirea aduce cifra de 6 milioane la scară umană. În fond, când vine vorba despre oameni, orice cifră se reduce la 2 şi despre asta e spotul", susţine Ştefan Lungu, Copywriter Ogilvy.
La scara de 6 milioane de utilizatori, comunicarea nu putea decât să capete mai multă importanţă. Şi când e mai important un lucru decât atunci când ţi se întâmplă personal? Aşa a fost construită povestea generală a spotului în jurul a două personaje principale, aflate într-un ocean de personaje secundare care devin o imensă portavoce umană ce poartă mesajul şi emoţia unuia către celălalt. "6 Milioane", cel mai recent spot realizat de Ogilvy pentru Cosmote, vorbeşte despre importanţa comunicării şi despre sinergia unei reţele de comunicare puternice. La 3 ani de la lansarea pe piaţa din România, operatorul de telefonie mobilă Cosmote a depăşit pragul de 6 milioane de utilizatori. "Provocarea realizării acestui spot a constat în chiar brieful pe care l-am primit, pentru că, în situaţia de faţă, cifra, deşi impresionantă, trebuia armonizată cu strategi