Compania Symantec, unul dintre marii jucători de pe piaţa mondială de securitate informatică, a decis să externalizeze în întregime activităţile de marketing şi PR agenţiei Headline, din luna aprilie. Colaborarea dintre Symantec şi Headline a început în 2008, când Symantec a deschis reprezentanţa pentru România. Agenţia a coordonat până acum toate activităţile companiei în colaborare cu Hedvig Bartha, Marketing & PR Manager Symantec pentru Europa de Est. "Agenţia a dat dovadă de proactivitate, flexibilitate şi eficienţă. Cei de la Headline au fost cei care mi-au propus să începem această colaborare şi, de la început, am fost mulţumită de alegerea făcută. Echipa ne-a ajutat să dezvoltăm proiectele de PR, printr-un stil propriu, customizat şi eficient. Acum, Headline se ocupă de toate activităţile de comunicare, fiind contactul principal atât pentru Country Manager, cât şi pentru distribuitori, parteneri şi jurnalişti", a declarat Hedvig Bartha. Compania Symantec, unul dintre marii jucători de pe piaţa mondială de securitate informatică, a decis să externalizeze în întregime activităţile de marketing şi PR agenţiei Headline, din luna aprilie. Colaborarea dintre Symantec şi Headline a început în 2008, când Symantec a deschis reprezentanţa pentru România. Agenţia a coordonat până acum toate activităţile companiei în colaborare cu Hedvig Bartha, Marketing & PR Manager Symantec pentru Europa de Est. "Agenţia a dat dovadă de proactivitate, flexibilitate şi eficienţă. Cei de la Headline au fost cei care mi-au propus să începem această colaborare şi, de la început, am fost mulţumită de alegerea făcută. Echipa ne-a ajutat să dezvoltăm proiectele de PR, printr-un stil propriu, customizat şi eficient. Acum, Headline se ocupă de toate activităţile de comunicare, fiind contactul principal atât pentru Country Manager, cât şi pentru distribuitori, parteneri şi jurnalişti", a declara