Recunosc că am fost printre cei care m-am îndoit de forţa pe care ar putea să o aibă monoposturile Brawn GP în noul sezon de Formula 1. Am privit circumspect sesiunile de teste dinaintea Recunosc că am fost printre cei care m-am îndoit de forţa pe care ar putea să o aibă monoposturile Brawn GP în noul sezon de Formula 1.
Am privit circumspect sesiunile de teste dinaintea sezonului, înclinat să cred zvonurile potrivit cărora echipa condusă Ross Brawn a rulat cu rezervoarele aproape goale pentru a ieşi în faţă.
Era normal ca cel care a stat în spatele atâtor succese ale lui Michael Schumacher, atât la Benneton, cât şi la Ferrari, să îşi dorească o imagine cât mai bună pentru a putea atrage sponsori.
Plecaţi la drum cu bani doar pentru Marele Premiu de la Melbourne, semnând chiar în Australia un contract cu Virgin, monoposturile Brawn păstrează în continuare o mulţime de locuri goale pe maşină, în aşteptarea abţibildurilor salvatoare din punct de vedere financiar.
Golaşe pe dinafară, maşinile însă sunt doldora de experienţă, forţă şi pasiune la interior. Lăsaţi pe drumuri de Honda, după retragerea constructorului japonez, oamenii de la echipă, în frunte cu piloţii Jenson Button şi Rubens Barrichello, au fost salvaţi de Ross Brawn iar acum domină în formula unu.
Ceea ce a reuşit legendarul director tehnic, devenit acum proprietar de echipă, a fost de domeniul miracolului. În numai câteva săptămâni, care s-au scurs din momentul în care a achiziţionat echipa, până la debutul sezonului, Brawn a reuşit să repună pe roţi, cu o nouă motorizare de la Mercedes, o echipă fără niciun viitor.
Jenson Button a câştigat primele două curse ale sezonului şi doar ploaia l-a oprit din drumul către un 20 perfect la capitolul puncte. Rubens Barrichello trăieşte o a doua tinereţe, experimentatul brazilian fi