Cotidianul online de business Wall-Street, editat de catre InternetCorp., se mentine, pentru a saptea luna consecutiv, in topul publicatiilor online de profil, raportand o crestere a traficului de 83,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit datelor furnizate de Studiul de Audienta si Trafic Internet (SATI).
Astfel, Wall-Street a inregistrat in luna martie 750.792 clienti unici, 1.412.747 vizite si 3.260.439 afisari. In plus, site-ul editat de catre InternetCorp. a raportat un numar de clienti unici mai mare cu 8,5% decat varianta online a publicatiei Ziarul Financiar, apartinand Publimedia International (692.322 clienti unici).
"Pun cadenta avansului inregistrat in 2009 atat pe seama constantei cu care echipa Wall-Street a abordat subiectele de presa, cat si pe noile proiecte editoriale pe care le-am lansat de curand. Pe langa sectiunea de articole in engleza adresata expatilor si suplimentele saptamanale, am lansat LIVE-TEXT- Dezbaterile WS, o sectiune interactiva prin care manageri, analisti si antreprenori de top sunt prezenti in redactia Wall-Street si raspund online intrebarilor adresate de cititori", a declarat Claudiu Vrinceanu, redactor-sef Wall-Street.
Potrivit acestuia, publicatia va aborda in continuare stiri si analize financiare, insa va miza si pe "povesti de business din lumea in care traim, fie ca vorbim de manageri de top sau de tineri care aspira la o cariera in mediul corporate".
"Din feedback-ul constant si foarte vast pe care il primim de la cititorii nostri, am inteles ca acestia au mare incredere in media electronica si ca sunt interesati mai ales de impactul unui eveniment economic. Pentru noi, echipa Wall-Street, sfaturile cititorilor sunt cele mai importante, astfel incat orice plan de dezvoltare a publicatiei este stabilit in functie de opiniile utilizatorilor care formeaza cea mai mare comunitate d