Anchor Grup, dezvoltatorul Bucuresti Mall si Plaza Romania, a semnat un contract de exclusivitate cu agentia SPM Indoor Division pentru spatii publicitare pe scari rulante si balustrade, potrivit unui comunicat remis, marti, HotNews.ro. Contractul acopera perioada februarie-mai 2009, cu posibilitatea unei prelungiri in functie de rezultatele obtinute.
Potrivit comunicatului, acesta este primul contract de exclusivitate semnat de Anchor Grup, dezvoltatorul Bucuresti Mall si Plaza Romania, cu un operator din indoor, contractul reprezentand un parteneriat profitabil pentru ambele parti.
Razvan Constantinescu, general manager SPM Indoor Division, apreciaza ca "aproximativ 30% din veniturile de advertising indoor in centrele de retail provin din campaniile derulate pe aceste suporturi”, datorita expunerii vizuale mari si impactului garantat, detaliaza comunicatul. Potrivit acestuia, "primele campanii derulate au fost pentru brandurile Maybeline si L’Oreal", data fiind perioada februarie-mai stabilita prin contract, "una cu o rata importanta de raspuns pentru campanii".
In decurs de o luna, audienta estimata a campaniilor in cele 2 mall-uri este de 2.200.000 de vizite, in contextul in care 52% din clienti vin la cumparaturi cel putin o data pe saptamana, aproximativ 275.000 de clienti unici fiind expusi la campanie de cel putin 4 ori.
Noile suporturi contractate in regim de exclusivitate - scari rulante si balustrade - vin in completarea exclusivitatilor pe care agentia SPM Indoor le detine in alte sase mall-uri din Bucuresti si din tara.
SPM Indoor este o agentie de indoor advertising cu capital 100% romanesc ce opereaza in prezent in 27 de locatii din 17 orase ale tarii. In portofoliul agentiei se numara clienti precum Toshiba, Pepsi, Lipton, Kitekat, Whiskas, Mars, Nokia, Cosmote, Suzuki, Jaguar, Alpha Bank sau Mi