Presedintele companiei Iulius Group spune ca efectele crizei financiare nu se simt in centrele comerciale Iulius din Cluj, Timisoara, Iasi si Suceava, in conditiile in care volumul de vanzari din primele trei luni ale acestui an este apropiat de nivelul inregistrat in perioada similara a anului trecut. In 2008, Iulius Mall Cluj-Napoca a avut cel mai mare trafic de vizitatori dintre toate cele patru centre comerciale detinute de Iulius Group.
Volumul vanzarilor realizate in toate cele patru centre comerciale detinute de omul de afaceri iesean Iulian Dascalu in Iasi, Timisoara, Cluj si Suceava a depasit anul trecut 300 de milioane de euro, in conditiile in care mall-urile Iulius au fost tranzitate in 2008 de un numar total de 30 de milioane de persoane.
Conform reprezentantilor companiei, anul trecut, Iulius Mall Cluj-Napoca a realizat cel mai mare trafic dintre toate cele patru centre comerciale Iulius, aproximativ 11,5 milioane de vizitatori, care reprezinta 39% din totalul oamenilor care au vizitat in 2008 centrele comerciale Iulius.
De la deschiderea Iulius Mall Cluj-Napoca, in luna noiembrie a anului 2007, si pana luna trecuta centrul comercial din Cluj a fost vizitat de 12,7 milioane de persoane, reprezentantii Iulius Mall declarand ca nu se asteptau la un numar atat de mare de vizitatori. Daca in luna martie a anului trecut reprezentantii Iulius Mall spuneau ca traficul zilnic de persoane era de 30.000 de vizitatori, in prezent numarul acestora a crescut cu aproximativ 30%.
„In acest an estimam ca numarul de vizitatori Iulius Mall Cluj-Napoca va ajunge la 15 milioane de persoane, in crestere fata de anul trecut. In medie, prognozam un trafic de 25 de vizitatori lunar pe metru patrat. Fata de aceeasi perioada a anului trecut, traficul zilnic de clienti este cu 8.000 sau chiar 10.000 de persoane mai mare. Efectele crizei financiare