» Regia Autonoma de Transport in Comun de la malul marii a scos spre vanzare tramvaiele de liniile 101 si 102, fara nici un succes.
Vechile tramvaie constantene au fost scoase din uz aproape de sfarsitul lunii noiembrie a anului trecut. Inca din acel moment, reprezentantii Regiei Autonome de Transport in Comun (RATC) Constanta s-au gandit ca cea mai buna modalitate de a le valorifica este sa le vanda. Zis si facut, numai ca cele 49 de "hardughii" trase pe dreapta nu au starnit interesul nimanui. Reprezentantii RATC spera sa obtina pe un tramvai cateva mii de euro. Pentru casat sunt programate 35 de tramvaie, restul fiind destinate comercializarii. Tinand cont de faptul ca efectele crizei economice au afectat si bransa celor care traiau din colectarea fierului vechi, angajatii regiei constantene spun ca nici nu concep ca cele 35 de tramvaie sa fie vandute pe un pret de nimic. "Toate sunt in conservare", a precizat Dumitru Coiciu, directorul Autonome de Transport in Comun de la malul marii.
Reamintim ca Primaria Constanta a achizitionat 65 de autobuze a caror valoare se ridica la suma de 23 de milioane de euro. Cele de capacitate mica au fost cumparate cu un pret per unitate de 170 de mii de euro, comparativ cu 230 de mii cat au costat cele din Bucuresti, care au aceeasi motorizare si transmisie ca si cele de la Constanta, iar autobuzele de mare capacitate au costat 220 de mii de euro bucata.
» Regia Autonoma de Transport in Comun de la malul marii a scos spre vanzare tramvaiele de liniile 101 si 102, fara nici un succes.
Vechile tramvaie constantene au fost scoase din uz aproape de sfarsitul lunii noiembrie a anului trecut. Inca din acel moment, reprezentantii Regiei Autonome de Transport in Comun (RATC) Constanta s-au gandit ca cea mai buna modalitate de a le valorifica este sa le vanda. Zis si facut, numai ca cele 49 de "