Grupul german spune că este nevoit să scadă producţia pentru că cererea de pe piaţa constructoare de maşini a scăzut, însă că acest lucru nu va duce la concedieri. "Continental este o companie din industria automotive. Industria automotive este afectată de criza economică mondială şi drept urmare este afectat şi Continental. Cum să nu fim afectaţi în condiţiile în care clienţii noştri reduc comenzile cu 20 sau 30%? (...) Ca să ne corelăm cu aceste comenzi mai scăzute, producem şi noi mai puţin decât am prevăzut în bugetul nostru", potrivit oficialilor Continental, citaţi de Mediafax.
Acum o săptămână, presa franceză susţinea că în timp ce închide două fabrici în Franţa şi Germania, Continental face angajări la Timişoara. Închiderea celor două fabrici va lăsa aproape 2.000 de persoane fără serviciu. Germanii au 1.200 de angajaţi în România în opt unităţi de producţie şi trei centre de cercetare-dezvoltare precum şi un centru de distribuţie de anvelope la nivel est-european. Continental a investit, prin toate firmele pe care le deţine, circa 350 de milioane de euro în România. (V.R.)
Grupul german spune că este nevoit să scadă producţia pentru că cererea de pe piaţa constructoare de maşini a scăzut, însă că acest lucru nu va duce la concedieri. "Continental este o companie din industria automotive. Industria automotive este afectată de criza economică mondială şi drept urmare este afectat şi Continental. Cum să nu fim afectaţi în condiţiile în care clienţii noştri reduc comenzile cu 20 sau 30%? (...) Ca să ne corelăm cu aceste comenzi mai scăzute, producem şi noi mai puţin decât am prevăzut în bugetul nostru", potrivit oficialilor Continental, citaţi de Mediafax.
Acum o săptămână, presa franceză susţinea că în timp ce închide două fabrici în Franţa şi Germania, Continental face angajări la Timişoara. Închiderea celor două fabrici va lăsa aproape 2.0