Stimaţi călători pe căile ferate române, Vi se par biletele prea scumpe şi serviciile feroviare insuportabil de proaste? Vă enervează că aşteptaţi trenul care nu mai vine? Ajungeţi la destinaţie mult mai târziu decât trebuie? Aflaţi că şefilor CFR, pe care-i ţineţi pe bani grei, nu le ajung limuzinele cumpărate de fostul director general de la Călători, Alexandru Noapteş. Câteodată, îşi mai iau un tren pentru ei, pentru prieteni, neveste, soacre, căţei şi purcei şi pleacă la plimbare prin ţară. Numai ei ştiu când se întâmplă asta. Voi nu ştiţi. Ştiţi doar că aşteptaţi pe linie moartă, în vreme ce pe lângă voi trece fluierând Automotorul ministerial. Înăuntru se mănâncă icre şi se beau vinuri scumpe. Noi vă prezentăm dovada unui asemenea abuz strigător la cer.
S-a întâmplat în zilele de 2, 3 şi 4 februarie 2007, când directorul general al CFR Călători din acea vreme s-a dus până la Cluj, la ziua unui şef din Poliţie, cu un tren întreg rezervat pentru el şi pentru neamurile lui. A plecat când a vrut, s-a oprit unde-a vrut, cât i-a făcut plăcere. S-a... în capul tuturor românilor care merg cu trenul şi înjură, dar şi în capul românilor care nu merg cu trenul, însă plătesc subvenţia grea dată de stat Căilor Ferate. Citiţi povestea halucinantă a dezmăţului pe calea ferată justificat astfel de documentul ce autorizează mersul acestui tren special pentru cheflii: "Trenul poate circula timpuriu sau întârziat, la solicitarea ocupanţilor. Întârzierile trenurilor de călători şi marfă din program, produse ca urmare a circulaţiei acestui tren, se vor analiza la iniţiala «Ordin Superior»".
Vă invit să călătorim împreună prin România feudală. Îndeobşte, vechilii şi logofeţii se plimbau prin ţară în caleaşcă, dar noi ne vom plimba cu trenul. Cu trenul statului, că de aia suntem noi şefi mari la CFR, şi de-aia sunt căile ferate moşia noastră, că