Piata autohtona de publicitate stradala este una dintre cele mai dinamice piete din lume, alaturi de China si Turcia, potrivit companiei americane Clear Channel Outdoor. Romania se claseaza astfel in primele trei cele mai dinamice piete pentru companie. In acelasi timp, pietele occidentale, ca Marea Britanie si Franta, se afla la polul opus, inregistrand scaderi semnificative in 2008. “Piata locala de publicitate stradala are un potential de crestere semnificativ. Totusi, consolidarea a
Piata autohtona de publicitate stradala este una dintre cele mai dinamice piete din lume, alaturi de China si Turcia, potrivit companiei americane Clear Channel Outdoor.
Romania se claseaza astfel in primele trei cele mai dinamice piete pentru companie. In acelasi timp, pietele occidentale, ca Marea Britanie si Franta, se afla la polul opus, inregistrand scaderi semnificative in 2008.
“Piata locala de publicitate stradala are un potential de crestere semnificativ. Totusi, consolidarea afacerii noastre in Romania, este strans legata de reglementarea pietei, de aprobarea unor norme pentru utilizarea domeniului public si privat, asa cum exista peste tot in lume. De aceea, obiectivul nostru in 2009 va fi sa valorificam oportunitatile locale de crestere si sa sprijinim in acelasi timp institutiile publice locale in adoptarea unui Regulament de Publicitate Stradala”, a declarat Mihai G. Mihai, CEO al Clear Channel Romania.
Clear Channel Outdoor, afectat de criza financiara
“Afacerile noastre au fost afectate la nivel mondial de deteriorarea mediului de business, ca urmare a crizei financiare. Din fericire insa, reducerea volumului de business din pietele noastre traditionale a fost comensat de cresterile din pietele cele mai dinamice, printre care Romania, Turcia si China, piete care s-au dovedit adevarate blue-chips-uri pentru compania noastra", a declarat O