United Romanian Breweries Bereprod (URBB) va investi 4 milioane de euro intr-o noua campanie de comunicare pentru marca de bere Skol, aflata in portofoliul companiei, a declarat Shachar Shaine, presedintele companiei, unul dintre primii patru jucatori pe piata locala. Creata de Tempo Group, campania marcheaza 10 ani de la lansarea brandului pe piata romaneasca si se desfasoara sub sloganul „Dupa serviciu, racoreste-te cu Skol!”. Conceptul va fi declinat intr-un spot T
United Romanian Breweries Bereprod (URBB) va investi 4 milioane de euro intr-o noua campanie de comunicare pentru marca de bere Skol, aflata in portofoliul companiei, a declarat Shachar Shaine, presedintele companiei, unul dintre primii patru jucatori pe piata locala.
Creata de Tempo Group, campania marcheaza 10 ani de la lansarea brandului pe piata romaneasca si se desfasoara sub sloganul „Dupa serviciu, racoreste-te cu Skol!”. Conceptul va fi declinat intr-un spot TV, materiale radio, outdoor, la punctele de vanzare si in executii neconventionale.
„Skol este cel mai mare brand al companiei si are o importanta strategica pentru companie. Vanzarile marcii au depasit, in acest an, un miliard de hectolitri, iar segmentul berii in ambalaj de plastic (PET) reprezinta peste jumatate din acest volum”, a spus Doron Zilberstein, vicepresedinte marketing la URBB.
Bugetul de marketing, majorat cu 50%
Shachar Shaine, presedintele URBB, a spus ca volumul vanzarilor Skol a crescut de 28 de ori fata de momentul lansarii pe piata din Romania, in 1999, iar Skol se numara, in prezent, printre primele zece marci de bere din Romania.
In acest an, reprezentanţii companiei estimeaza pentru marca Skol un avans de 10% fata de vanzarile inregistrate anul trecut. „Skol detine o cota de piata de 20% din segmentul mainstream. Ne dorim cresterea vanzarilor si a vizibilitatii brandului si am maj