Agentia de marketing mobil Intertel Communications estimeaza o cifra de afaceri de 2,2 mil. euro anul acesta, in usoara crestere fata de nivelul de 2 mil. euro consemnat in 2008. Compania a incheiat anul trecut cu un profit net de 300.000 de euro si se asteapta la o scadere anul acesta, pe fondul diminuarii numarului proiectelor mari si al ajustarii bugetelor de promovare.
"Retrospectiv nu putem spune ca in 2008 am simtit efectele crizei (É) abia acum in primavara un proiect foarte mare, care se derula anual, a fost anulat", a declarat Maia Novolan, directorul general al companiei.
"Lipsa proiectelor mari va fi compensata insa de mai multe proiecte mici, ceea ce inseamna ca vom munci mai mult pe bani mai putini", a adaugat ea.
Intertel apreciaza ca piata de marketing pe dispozitive mobile va creste din punct de vedere valoric cu 15-20% in 2009, fata de nivelul de aproximativ 3,5 mil. euro inregistrat in 2008.
Intertel ofera servicii de direct marketing prin SMS, MMS sau Bluetooth. Novolan spune ca ratele de raspuns la campanii variaza intre 3% si 20%, in functie de targetul initial, relevanta continutului, metodele si valoarea recompenselor sau gradul de mediatizare.
Agentia de marketing mobil Intertel Communications estimeaza o cifra de afaceri de 2,2 mil. euro anul acesta, in usoara crestere fata de nivelul de 2 mil. euro consemnat in 2008. Compania a incheiat anul trecut cu un profit net de 300.000 de euro si se asteapta la o scadere anul acesta, pe fondul diminuarii numarului proiectelor mari si al ajustarii bugetelor de promovare.
"Retrospectiv nu putem spune ca in 2008 am simtit efectele crizei (É) abia acum in primavara un proiect foarte mare, care se derula anual, a fost anulat", a declarat Maia Novolan, directorul general al companiei.
"Lipsa proiectelor mari va fi compensata insa de mai multe proiecte mici, ceea