Mircea Geoană a bătut palma pentru propria campanie cu firma Benenson Strategy Group, care a lucrat pentru campania preşedintelui american, pe partea de cercetare sociologică şi strategie
Liberalii vor s-o angajeze pe Betsy Myers, directorul executiv al campaniei lui Obama, cea care a fost săptămâna trecută într-o scurtă vizită de explorare la Bucureşti
Partidul lui Mircea Geoană şi cel al lui Crin Antonescu vor să lucreze la alegerile de anul acesta cu firme şi consultanţi din America. Spre deosebire de Antonescu, Geoană a mai lucrat cu consultanţi străini. El a avut un contract cu firma Penn Schoen&Berland Associates şi cu Matt Carter, care l-a consiliat şi pe Tony Blair. De data aceasta, Geoană îi va lua drept sfătuitori pe consultanţii de campanie ai lui Barack Obama. Potrivit unor surse din conducerea PSD, Geoană a avut deja o serie de întâlniri cu reprezentanţii firmei Benenson Strategy Group, companie care a lucrat în campania preşedintelui american pe partea de cercetare sociologică şi strategie. Contractul a fost negociat imediat după anunţarea intempestivă a candidaturii lui Mircea Geoană, care, presat de nerăbdarea baronilor locali de a avea un prezidenţiabil contra lui Traian Băsescu, a ieşit, săptămâna trecută în faţa presei pentru a anunţa că se bate pentru Cotroceni.
„Negocierile sunt avansate. Americanii vor veni în România să semneze contractul. Până la alegerile prezidenţiale, vor avea oameni şi un punct de lucru permanent la Bucureşti”, ne-au precizat sursele citate. Benenson Strategy Group va oferi consultanţă şi pentru campania europarlamentară şi va încheia câteva înţelegeri cu „subcontractori” români – firme de sondare a opiniei publice. Săptămâna trecută, Cozmin Guşă, consilierul personal al lui Mircea Geoană pentru campania prezidenţială, declara, într-un interviu pentru Gândul, că, într-o campanie, „combina