In toata luna martie pe publicul comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani , PRO TV a fost lider de audienta la nivelul intregii zile in proportie de 90%, in timp ce Antena 1 doar in 10% din cazuri. Situatia ramane neschimbata si la nivelul prime-time-ului, intervalul cel mai vizionat al unei zile cuprins intre orele 19.00 si 23.00, cand PRO TV a fost in luna martie, la nivelul intregii zile, cel mai vizionat post in proportie de 87%, iar Antena 1 doar in proportie de 13%. Si pe publicul din mediul urban clasamentul este acelasi, PRO TV situandu-se pe primul loc, iar Antena 1 pe locul al doilea. In luna martie, in intervalul de maxima audienta cuprins intre 19.00 si 23.00, PRO TV si Acasa au tinut in fata televizoarelor o treime din publicul telespectator din Romania.
In toata luna martie pe publicul comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani , PRO TV a fost lider de audienta la nivelul intregii zile in proportie de 90%, in timp ce Antena 1 doar in 10% din cazuri. Situatia ramane neschimbata si la nivelul prime-time-ului, intervalul cel mai vizionat al unei zile cuprins intre orele 19.00 si 23.00, cand PRO TV a fost in luna martie, la nivelul intregii zile, cel mai vizionat post in proportie de 87%, iar Antena 1 doar in proportie de 13%. Si pe publicul din mediul urban clasamentul este acelasi, PRO TV situandu-se pe primul loc, iar Antena 1 pe locul al doilea. In luna martie, in intervalul de maxima audienta cuprins intre 19.00 si 23.00, PRO TV si Acasa au tinut in fata televizoarelor o treime din publicul telespectator din Romania.