Producatorul de vin Murfatlar, unul dintre principalii jucatori din industria de profil, a inregistrat in luna martie a acestui an vanzari in crestere cu peste 20% comparativ cu perioada similara din 2008.
„Am inceput mai greu, dar am recuperat in martie, cand am vandut mai mult", a spus Daniel Negrescu, brand manager al Murfatlar. Reprezentantii companiei au precizat ca nu sunt disponibile datele complete aferente primului trimestru.
Murfatlar estimeaza in acest an o cifra de afaceri de 200 mil. lei (47 de milioane de euro) dupa ce in 2008 compania a raportat un avans de 14% al vanzarilor fata de 2007, sub ritmul de crestere stabilit initial.
„Anul 2008 a fost ca o cursa de Formula 1 care a inceput excelent, a continuat bine, dar pe ultima tura au aparut ceva pete de ulei pe pista si toate masinile au redus viteza", a mai spus Negrescu. El mai afirma ca prioritatea, in contextul actual, este reprezentata de asigurarea cash-flow-ului necesar derularii activitatii.
„Piata de vin este o piata emergenta, care nu si-a atins nici pe departe potentialul maxim. Chiar daca contextul economic actual este unul defavorabil consumului, piata vinului isi va continua trendul ultimilor ani", mai spune Negrescu.
Principalii competitori ai Murfatlar pe o piata estimata la 500 de milioane de deuro sunt Vincon Vrancea, Halewood, Recas, Jidvei.
Producatorul de vin Murfatlar, unul dintre principalii jucatori din industria de profil, a inregistrat in luna martie a acestui an vanzari in crestere cu peste 20% comparativ cu perioada similara din 2008.
„Am inceput mai greu, dar am recuperat in martie, cand am vandut mai mult", a spus Daniel Negrescu, brand manager al Murfatlar. Reprezentantii companiei au precizat ca nu sunt disponibile datele complete aferente primului trimestru.
Murfatlar estimeaza in acest an o cifra de a