Romania se claseaza in primele trei cele mai dinamice piete de publicitate stradala pentru grupul american Clear Channel Outdoor, alaturi de China si Turcia. Cele trei piete reusesc sa compenseze scaderile pe care grupul le-a inregistrat pe piete occidentale precum Franta sau Marea Britanie, pe fondul crizei financiare. Un comunicat al companiei indica o crestere de 50% a afacerilor sale in Romania, raportand o cifra de afaceri de 9,2 milioane de euro, in anul financiar 2008.
Comunicatul o citeaza pe Ola Klingenborg, vicepresedinte Northern & Eastern Europe Clear Channel Outdoor, potrivit careia reducerea volumului de business al companiei din pieţele sale traditionale, ca efect al crizei financiare, "a fost compensata de cresterile din pietele cele mai dinamice, printre care Romania, Turcia si China".
"Consolidarea afacerii noastre in Romania este strans legata de reglementarea pietei, de aprobarea unor norme pentru utilizarea domeniului public si privat, asa cum exista peste tot in lume", spune Mihai G. Mihai, CEO al Clear Channel Romania, citat in comunicat.
La nivel mondial, Clear Channel Outdoor a inregistrat în 2008 venituri de 3,28 miliarde de dolari, la un nivel similar cu veniturile inregistrate in 2007, cu un profit operational (EBITDA) de 741.3 milioane de dolari.
Grupului american Clear Channel Outdoor are aproape un milion de panouri in peste 50 de tari. Grupul a intrat pe piata romaneasca in 2007, prin achizitionarea Klass Advertising, Clear Channel Romania avand, in prezent, peste 700 de spatii publicitare in 30 de orase. Romania se claseaza in primele trei cele mai dinamice piete de publicitate stradala pentru grupul american Clear Channel Outdoor, alaturi de China si Turcia. Cele trei piete reusesc sa compenseze scaderile pe care grupul le-a inregistrat pe piete occidentale precum Franta sau Marea Britan