MOL, pentru că a anunţat proiectele câştigătoare ale programului Spaţii Verzi 2009, în cadrul căruia compania va acorda finanţări în valoare totală de 150.000 de euro pentru proiecte de amenajare sau de reabilitare a unui spaţiu verde şi, de asemenea, pentru proiecte de promovare a unei arii protejate. În total, 59 de proiecte ale unor ONG vor primi finanţare. Dintre acestea, 32 au în vedere amenajarea de spaţii verzi în oraşe. Alte 27 de proiecte car
MOL, pentru că a anunţat proiectele câştigătoare ale programului Spaţii Verzi 2009, în cadrul căruia compania va acorda finanţări în valoare totală de 150.000 de euro pentru proiecte de amenajare sau de reabilitare a unui spaţiu verde şi, de asemenea, pentru proiecte de promovare a unei arii protejate. În total, 59 de proiecte ale unor ONG vor primi finanţare. Dintre acestea, 32 au în vedere amenajarea de spaţii verzi în oraşe. Alte 27 de proiecte care vor fi finanţate au fost depuse de ONG-uri, custozi sau administratori de arii naturale protejate.
Eco-Rom Ambalaje, organizaţie care are ca scop promovarea unei soluţii eficiente şi durabile pentru procesul de gestionare a ambalajelor, pentru că a recuperat şi a valorificat în 2008 aproape 340.000 de tone de deşeuri de ambalaje de la populaţie şi de la clienţii săi. În 2008, Eco-Rom a investit 500.000 de euro pentru sprijinirea municipalităţilor şi companiilor de salubritate pentru punerea la punct a strategiei de colectare selectivă a deşeurilor. Eco-Rom a fost înfiinţată de un grup de companii printre care se numără Coca-Cola HBC România, Quadrant Amroq Beverages, Heineken şi Unilever South Central Europe.
Brandient, companie românească de servicii de consultanţă de marketing şi branding, pentru că a fost premiată cu cea mai înaltă distincţie în cadrul competiţiei internaţionale ReBrand100, găzduită de Rhode Islan