Brandul de bere Skol, cea mai vanduta marca din portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a depasit la finalul anului trecut pragul de un milion de hectolitri si a realizat vanzari de aproximativ 60 de milioane de euro, potrivit estimarilor ZF.
Conform reprezentantilor URBB, producator care a rulat anul trecut afaceri de peste 96 de milioane de euro, Skol realizeaza peste 60% din vanzarile companiei.
„In conditiile actuale, anul acesta va creste consumul berilor situate pe segmentul mainstream (n.red. - mediu), de aceea estimez ca vanzarile Skol vor creste in volum pana la finalul acestui an la peste 1,1 milioane de hectolitri", a declarat Shachar Shaine, presedintele URBB.
Skol a trecut anul trecut printr-un proces de rebranding, care a implicat schimbarea de ambalaj si o noua campanie de comunicare, in care URBB a investit peste patru milioane de euro, potrivit propriilor informatii.
„Avem un plan de investitii de trei ani pentru Skol care a fost demarat anul trecut. Anul acesta, bugetul de promovare dedicat Skol a crescut cu 50% fata de cel din 2008, la aproximativ 2,5-3 mil. euro net", a explicat Shaine.
Bugetul de promovare alocat brandului Skol reprezinta circa 20% din bugetul total al URBB din acest an. Prin intermediul acestor investitii, Shaine vizeaza o crestere cu aproximativ doua procente a cotei de piata de 20% pe care Skol o detine pe segmentul mainstream pana la finalul acestui an.
Brandul Skol a fost lansat pe plan local in urma cu zece ani si face parte din portofoliul URBB alaturi de branduri ca Tuborg, Carlsberg sau Holsten. Skol se numara printre cele mai vandute zece marci de bere de pe plan local.
Brandul de bere Skol, cea mai vanduta marca din portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a depasit la finalul anului trecut pragul de un milion de hectolitri si a realizat vanzari