General Motors (GM) urmăreşte o cotă de circa 5,2 - 5,4% pentru mara Opel şi de 3,2% pentru Chevrolet din piaţa autohtonă pentru anul 2009, a declarat directorul de vânzări şi marketing al GM România, Constantin Avromescu."Piaţa auto din România ar putea ajunge la un volum total de circa 180.000 de unităţi în acest an", a precizat reprezentantul GM.Potrivit acestuia, în luna martie, Opel a obţinut o cotă de 3,7 - 3,75% din volumul pieţei maşinilor noi, în timp ce marca Chevr
General Motors (GM) urmăreşte o cotă de circa 5,2 - 5,4% pentru mara Opel şi de 3,2% pentru Chevrolet din piaţa autohtonă pentru anul 2009, a declarat directorul de vânzări şi marketing al GM România, Constantin Avromescu.
"Piaţa auto din România ar putea ajunge la un volum total de circa 180.000 de unităţi în acest an", a precizat reprezentantul GM.
Potrivit acestuia, în luna martie, Opel a obţinut o cotă de 3,7 - 3,75% din volumul pieţei maşinilor noi, în timp ce marca Chevrolet a înregistrat o cotă de aproximativ 2 - 2,1%.
„Dacă piaţa este cea pe care o estimăm noi, în martie, s-a ajuns la un volum de 14.000 - 14.500 de unităţi (automobile + vehicule comerciale)”, a mai spus Avromescu.
Obiectivul pe termen mediu al GM în România este atingerea unei copte de piaţă similare mediei europene, adica aproape 10%, potrivit reprezentantului companiei. Acesta a adăugat că pe termen scurt, "principala ţintă în România este menţinerea cotei cel puţin la un nivel similar cu anul 2008" (n.r. 5,3% Opel şi 2,9% Chevrolet, conform tatisticilor APIA).
Constantin Avromescu a mai precizat că în 2009 serviciile post-vânzare reprezintă cea mai mare parte a cifrei de faceri realizată, spre deosebite de anul trecut, când vânzările reprezentau 75%.
"Am avut un început mai ezitant în acest an, iar luna ianuarie şi-a pus amprenta asupra