Marcello Nicoloso a pus bazele firmei ReManagement pentru a veni in intampinarea cerintelor sporite de management eficient in situatii de criza. Anterior, expertul austriac a efectuat asanari de firme in Austria si alte tari europene. Nu doar companii industriale notate la bursa, ci si intreprinderi mijlocii, de tip clasic, fac parte din palmaresul sau profesional.
Experienta, dar si contacte pretioase in mediul bancar, juridic si economic din Viena, Praga, Budapesta, Bratislava si Bucuresti il recomanda ca pe un specialist de consultat, cand firma merge in jos. Lui Nicoloso ii plac inaltimile, si nu doar profesional. Hobby-ul sau este aviatia sportiva. Despre toate acestea, el ne-a vorbit intr-un interviu, special pentru cititorii romani.
Dani Rockhoff: Domnule Nicoloso, este firma dv. un soi de "colac de salvare" pentru managerii dezorientati, la vreme de criza?
Marcello Nicoloso: Colac de salvare suna bine, cu permisiunea dv. o sa folosesc expresia ca nou USP (n.r. Unique Selling Proposition = o calitate de varf, care vinde un produs sau marca). Pentru a va raspunde la intrebare: Da. Insa n-as dori ca aceasta sa sune infatuat, arogant. Intr-o criza, nevoia de management se amplifica de cateva ori. Managerii care, inainte de criza, lucrau 12 ore pe zi sau mai mult, pur si simplu nu mai pot face fata solicitarilor. La asta se adauga faptul ca fiecare manager e si un expert in specialitatea sau bransa sa. Noi suntem experti pentru situatii de criza, cu experienta de decenii. Iar tocmai aceasta experienta, cuplata cu un inalt angajament, constituie vesta, sau colacul de salvare de care vorbeati.
D.R: Va numiti ReManagement. Ce inseamna asta?
Marcello Nicoloso: Re este prefixul englezesc pentru 'iarasi' sau 'nou'. Firmele atinse de criza au de regula o substanta buna, care trebuie sa fie perpetuata, in orice caz. In traducere, ReManage