Comunicat de presă
Economiseşte pentru tine, o companie care invită la consum responsabil
Fundaţia „Romtelecom pentru români”* împreună cu „O 9 Atitudine!” lansează astăzi, 9 aprilie, campania „Economiseşte pentru tine! Economiseşte pentru mâine!”. Îndemnul vine să sublinieze nevoia actuală de a ne regândi în profunzime modul de viaţă, scara de valori şi priorităţile. Campania propune o reconsiderare personală a felului în care ne raportăm la utilizarea resurselor pe care adeseori le tratăm ca inepuizabile, din neatenţie, grabă sau obişnuinţă.
Oricare ar fi motivul, realitatea este că resursele care ne asigură confortul zilnic sunt suprasolicitate printr-o utilizare ineficientă sau din cauza unui consum exagerat. De aceea „Economiseşte pentru tine! Economiseşte pentru mâine!” doreşte să încurajeze consumul responsabil de resurse şi să reamintească faptul că, prin folosirea corectă a acestora, facem o investiţie în calitatea resurselor de mâine şi, în acelaşi timp, ne gestionăm mai eficient cheltuielile de zi cu zi.
“Prin această campanie, însoţită de un slogan direct şi explicit, încercăm să convingem oamenii să se rupă câteva minute din ritmul cotidian şi să privească, cu atenţie, în jur. Schimbări minore de atitudine, de comportament, de obişnuinţe pot aduce rezultate vizibile. Facem acest lucru pentru că suntem la rândul nostru implicaţi în ceea ce ne înconjoară, atât ca indivizi, cât şi ca organizaţie”, declară Cristina Popescu, Director Relaţii Publice Romtelecom.
„Campania iniţiată astăzi reprezintă o continuare a eforturilor pe care le-am facut în ultimii ani pentru schimbarea unor mentalităţi ale consumatorului român, care au presupus informare, educare şi conştientizare în diferite domenii, toate cu impact direct asupra vieţii cetăţeanului. Orice schimbare, oricât de mică, contează, iar schimbările mici se adună şi pot adu