Volkswagen a lansat Golf GTD, model destinat celor care iubesc şofatul sportiv, dar vor să protejeze şi mediul. Cu propulsorul TDI de 170 CP, noul GTD consumă doar 5,3 litri/100 km, fiind unul din produsele care susţin programul nemţilor de a livra maşini puternice şi economice. Noul Golf are o viteză maximă de 222 km/oră, iar suta o atinge în 8,1 secunde. La fel ca GTI, noul Golf va avea disponibil, opţional, în locul cutiei manuale cu 6 trepte, o cutie cu 6 trepte şi DSG, considerată de experţi cea mai eficientă transmisie automată de pe piaţă.
Designul exterior, trenul de rulare şi jantele din aliaj uşor sunt dovada că este cea mai sport versiune a unui Golf diesel. Interiorul păstrează aceste caracteristici având, printre altele, scaune sport de top disponibile în echiparea de serie în „alb-negru”, un volan îmbrăcat în piele cu 3 spiţe, aplatizat în secţiunea inferioară, cusături de culoare gri deschis pe maneta de piele a schimbătorului de viteze. Modelul a fost prezentat în Germania, având preţul de pornire de 27.475 euro. (E.H.)
Volkswagen a lansat Golf GTD, model destinat celor care iubesc şofatul sportiv, dar vor să protejeze şi mediul. Cu propulsorul TDI de 170 CP, noul GTD consumă doar 5,3 litri/100 km, fiind unul din produsele care susţin programul nemţilor de a livra maşini puternice şi economice. Noul Golf are o viteză maximă de 222 km/oră, iar suta o atinge în 8,1 secunde. La fel ca GTI, noul Golf va avea disponibil, opţional, în locul cutiei manuale cu 6 trepte, o cutie cu 6 trepte şi DSG, considerată de experţi cea mai eficientă transmisie automată de pe piaţă.
Designul exterior, trenul de rulare şi jantele din aliaj uşor sunt dovada că este cea mai sport versiune a unui Golf diesel. Interiorul păstrează aceste caracteristici având, printre altele, scaune sport de top disponibile în echiparea de serie în „alb-negru”, un volan îmbr