Daca in Dorobanti chiria depaseste suma de 100 de euro/metru patrat, iar pe Decebal este acum circa 70 de euro/metru patrat, pe bulevardul cu fantani inca se mai pot inchiria spatii cu 15-20 de euro/metru patrat. Dar, atunci cand banii nu sunt o problema, apar alte inconveniente - lipsa locurilor de parcare, traficul pietonal scazut si lipsa de perseverenta a celor care sunt dispusi sa investeasca intr-o afacere in zona.
Pe bulevardul Decebal sunt aproximativ 25 de restaurante, baruri si cafenele. Mon Cher, Zvon, El Greco si Gallo Nero au implinit deja venerabila varsta de 4 ani. Proprietarii lor sunt cei care au lansat trendul „Decebal, un nou Champs Elysées". De altfel, se spune ca bulevardul incepe de la Zvon si se termina la Times, iar granita intre piata Alba Iulia si zona Decebal este foarte bine definita - clientii localurilor din rond nu merg pe Decebal si nici amatorii de o cafea pe Decebal nu merg sa o savureze in rondul Alba Iulia. A mai existat si un mit, acela ca pe partea dreapta a bulevardului (spre Piata Muncii) nu are succes niciun local, dar restaurantul Gallo Nero l-a desfiintat.
Restaurantul Gallo Nero este deschis de 4 ani, de pe vremea cand pe bulevardul Decebal nu existau decat alte doua localuri si niciun magazin. Matei Martin, unul dintre proprietari, povesteste ca, atunci cand a decis sa dea credit zonei, aveau drept concurenta restaurantele Decebal si El Greco. „In urma cu 5 ani nu era nimic aici. Acum e plin pentru ca au fost cativa oameni care au simtit ca exista potential, au investit si au avut rabdare sa-si recupereze investitia". Clientii fac parte din clasa de mijloc - notari, avocati, doctori, expati. „Noi suntem privilegiati pentru ca am reusit sa ne pastram clientii fideli in ciuda conditiilor de criza. Unul dintre motive este acela ca, desi furnizorii ne costa cu 20% mai mult, noi am ales sa nu crestem preturile",