Economist de profesie, Cristian Iorga are pe cartea de vizita 11 ani in industria cosmetica si mai nou 30% din businessul cu cafenele Testa Rossa, inceput in urma cu sapte luni alaturi de Marius Ghenea, fondatorul retailerului de produse electronice, electrocasnice si IT&C Flamingo. Ideea unui lant de cafenele i-a venit citind un articol in presa despre piata „in continua expansiune", iar solutia - imediat ce a batut la usa lui Ghenea, un om de afaceri care a dezvoltat alte cinci afaceri, „finantand" antreprenori locali.
La 20 de ani, cand a inceput sa lucreze ca gestionar la compania de cosmetice Coty Cosmetics Romania, imediat dupa terminarea stagiului militar, gandul ca intr-o zi va avea afacerea proprie era doar visul pe care il are orice tanar.
„Ma gandeam ca o sa fac ceva, dar la cafenele in niciun caz. Am vrut sa aduc la un moment dat un brand de parfumuri, ulterior ma gandeam la o franciza pe fashion, dar nimic din toate acestea nu s-a concretizat, din fericire", este de parere Iorga, facand referire la turbulentele financiare actuale care au condus la o diminuare a consumului atat de imbracaminte, cat si de cosmetice.
Dupa patru ani la Coty Cosmetics, Cristian Iorga a plecat ca responsabil de logistica la compania competitoare - Prestige Parfum, importatorul unor branduri ca Dior, Guerlain, Burberry sau Sisley. La un an a fost promovat ca director de logistica si timp de sase ani s-a ocupat de aceasta companie.
„Intre timp mi-am terminat si studiile (Relatiile Internationale in cadrul ASE-n.red.). Am avut multe oferte sa plec la diverse multinationale, la Connex, de exemplu, dar tot timpul am spus ca vreau sa incep ceva de unul singur. Nu banii au fost motivul pentru care am renuntat la postul pe care il aveam, ci faptul ca pe unde am lucrat, am stiut sa-mi administrez oamenii. In astfel de companii intotdeauna exista cineva d