Se pare ca elevii care intra des pe retelele sociale MySpace si Facebook au rezultate mai proaste la invatatura, potrivit cercetatorilor americani.
Realizarea unui profil atractiv intr-o retea sociala, adaugarea multor prieteni, verificarea comentariilor si intrarea in grupuri sunt activitati care consuma destul de mult timp. Timp care ar putea fi folosit pentru studii, arata cercetatorii de la Universitatea din Ohio.
Notele amatorilor de prieteni virtuali pot fi chiar cu un punct mai mici decat ale celorlati elevi, arata Daily Mail.
"Fiecare generatie are distractiile sale, insa Facebook este un fenomen unic", spune cercetatorul Aryn Karpinski.
65% din utilizatorii Facebook isi acceseaza zilnic contul, unii dintre ei chiar de mai multe ori. Elevii internauti nu acorda invatatului si temelor decat o ora pe saptamana, in unele cazuri.
Iar notele lor scad in mod corespunzator: 68% dintre acesti elevi au note mai mici decat colegii lor.
In Marea Britanie, un studiu a aratat ca unul din cinci elevi cu varste intre 7 si 15 ani nu citeste nicio carte in afara orelor de curs si prefera blogurile.
Aproape un sfert dintre elevi considera ca cititul nu ajuta la nimic si nu le va aduce succes in viata.
Se pare ca elevii care intra des pe retelele sociale MySpace si Facebook au rezultate mai proaste la invatatura, potrivit cercetatorilor americani.
Realizarea unui profil atractiv intr-o retea sociala, adaugarea multor prieteni, verificarea comentariilor si intrarea in grupuri sunt activitati care consuma destul de mult timp. Timp care ar putea fi folosit pentru studii, arata cercetatorii de la Universitatea din Ohio.
Notele amatorilor de prieteni virtuali pot fi chiar cu un punct mai mici decat ale celorlati elevi, arata Daily Mail.
"Fiecare g