Operatorul de servicii medicale private MedLife a înregistrat o cifră de afaceri de 28 milioane de lei în primele trei luni ale anului în curs, în creştere cu peste 73% faţă de valoarea înregistrată în perioada similară a anului trecut, de aproximativ 16 milioane de lei. Evoluţia veniturilor companiei pe piaţa locală a fost în conformitate cu aşteptările companiei, înregistrând o creştere de 40 – 45% peste ritmul de evoluţie al pieţei locale de servicii medicale pr
Operatorul de servicii medicale private MedLife a înregistrat o cifră de afaceri de 28 milioane de lei în primele trei luni ale anului în curs, în creştere cu peste 73% faţă de valoarea înregistrată în perioada similară a anului trecut, de aproximativ 16 milioane de lei.
Evoluţia veniturilor companiei pe piaţa locală a fost în conformitate cu aşteptările companiei, înregistrând o creştere de 40 – 45% peste ritmul de evoluţie al pieţei locale de servicii medicale private, potrivit reprezentanţilor MedLife.
„Ascensiunea business-ului Medlife s-a datorat şi segmentului corporate, unde am reuşit să atragem clienţi mari în dauna concurenţei, acest segment înregistrând o creştere de 85 % faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut”, a declarat Ciprian Ciobanu, Sales&Marketing Director MedLife.
MedLife a înregistrat, în intervalul ianuarie – martie 2009, un număr total de 200.000 pacienţi. În ceea ce priveşte segmentul de analize, Medlife a raportat pentru primul trimestru un număr total de 400.000 analize medicale.
La începutul lui 2009, reprezentanţii Medlife au anunţat că estimează pentru anul în curs o cifră de afaceri de 31,5 milioane euro, aceasta fiind bazată în principal pe atragerea de noi clienţi. De asemenea, compania a anunţat că şi-a bugetat o investiţie de 5 milioane pentru dezvoltarea unor unităţi deja existente şi deschiderea unei noi clinici în zona Obor-Iancului din