Companiile care activeaza in sectorul constructiilor continua sa cheltuiasca sume importante pentru promovarea si lansarea de noi produse si in acest an, in ciuda conditiilor grele din piata care i-au determinat pe multi jucatori sa anticipeze scaderi de doua cifre ale afacerilor.
Indiferent ca este vorba de producatori de adezivi, de vopsele sau de companii specializate in distributia de gresie si faianta, strategia este aceeasi: investitii de sute de mii de euro in marketing.
Producatorul de adezivi si mortare uscate AdePlast Oradea, cu afaceri anuale de 34 de milioane de euro, va aloca circa un milion de euro in promovarea brandurilor proprii, atat in timpul meciurilor de fotbal din prima liga a campionatului national de fotbal, cat si diverse spoturi derulate pe canalele de televiziune. “Vom investi aproximativ 500.000 de euro in promovarea produselor companiei in timpul meciurilor de fotbal”, declara, pentru Wall-Street, Marcel Barbut (foto), proprietarul si presedintele AdePlast. Compania si-a promovat produsele si anul trecut in timpul partidelor de fotbal, in urma unei investitii tot de jumatate de milion de euro.
Contractul incheiat anul trecut ar trebui sa se incheie la finalul actualei editii de campionat, in mai, insa producatorul de adezivi doreste rezilierea acestuia inainte de terminarea sezonului fotbalistic. “Vom negocia rezilierea contractului pentru ca zona de promovare a produselor noastre din timpul meciurilor de fotbal s-a aglomerat prin prezenta altor competitori. Pentru sezonul viitor, vom negocia cu un alt furnizor de servicii de promovare, astfel incat sa avem o mai mare vizibilitate in timpul meciurilor”, afirma Barbut.
Pe langa suma pe care o va aloca pentru promovarea in timpul meciurilor de fotbal, compania isi doreste sa investeasca 500.000 de euro si pentru ca “ Vopseaua Meseriasului”, brandul de vopsea al