Cheltuielile cu publicitatea vor scădea cu 6,9% în acest an la nivel global, ajungând la 453 miliarde de dolari, comparativ cu o creştere de 1% înregistrată în 2008, estimează ZenithOptimedia, agenţia de media, care aparţine companiei Publicis, al patrulea grup publicitar în lume.Cea mai pesimistă previziune se referă la ziare, sector în care cheltuielile pentru publicitate vor scădea cu 12%, cifra urmată îndeaproape de radiouri şi reviste, cu un declin de 10 - 11%.ZenithOptime
Cheltuielile cu publicitatea vor scădea cu 6,9% în acest an la nivel global, ajungând la 453 miliarde de dolari, comparativ cu o creştere de 1% înregistrată în 2008, estimează ZenithOptimedia, agenţia de media, care aparţine companiei Publicis, al patrulea grup publicitar în lume.
Cea mai pesimistă previziune se referă la ziare, sector în care cheltuielile pentru publicitate vor scădea cu 12%, cifra urmată îndeaproape de radiouri şi reviste, cu un declin de 10 - 11%.
ZenithOptimedia se aşteaptă ca televiziunile să se descurce relativ bine, cu o scădere de 5,5% a cheltuielilor de publicitate.
Pe de altă parte, sumele investite în publicitatea pe internet vor continua să crească, ajungând la circa 12,1% din cheltuielile totale la nivel global.