TEAPA. Pentru ca nu mai atrage pe nimeni cu goliciunea ei, Paris nu va mai prinde un alt contract cu vinoteca Prosecco Sampania a carei imagine este starleta americana nu s-a bucurat de prea mare succes pe piata, in ciuda faptului ca in spotul publicitar Paris apare complet goala, acoperita cu aur.
Rasfatata Paris Hilton a fost, in 2007, protagonista unui pictorial incendiar, realizat pentru vinoteca italieneasca Prosecco, pozand complet dezbracata, acoperita doar cu aur. Dat fiind renumele starletei americane, compania americana s-a gandit ca a pus mana pe o mina de aur si ca sampania la doza se va vinde ca painea calda, gratie lui Paris. Cu toate acestea, la doi ani dupa lansarea produsului a carui imagine e starleta americana, reprezentantii Prosecco au declarat ca prezenta lui Paris in reclama nu a fost deloc benefica, comenzile fiind sub asteptari, iar vanzarile - un esec. "Din cauza faptului ca Paris Hilton este cunoscuta ca o petrecareata si o femeie lipsita de inhibitii, care arata tot doar ca sa fie in centrul atentiei, reclama noastra n-a avut efectul scontat. Cine sa mai fie interesat de goliciunea ei, cand ea apare dezbracata te miri pe unde. A fost cea mai proasta strategie de marketing sa apelam la ea", a afirmat un reprezentant al companiei Prosecco. Firma a anuntat ca va realiza alte reclame pentru sampania la doza, insa o noua colaborare cu vedeta americana este exclusa.
(C.T.M.)
TEAPA. Pentru ca nu mai atrage pe nimeni cu goliciunea ei, Paris nu va mai prinde un alt contract cu vinoteca Prosecco Sampania a carei imagine este starleta americana nu s-a bucurat de prea mare succes pe piata, in ciuda faptului ca in spotul publicitar Paris apare complet goala, acoperita cu aur.
Rasfatata Paris Hilton a fost, in 2007, p