Agonia mediatizatului aeroport al Braşovului nu se mai termină. Început pe vremea Guvernului Năstase, proiectul aeroportului de la Ghimbav-Braşov, Autostrada Bucureşti-Braşov sau Ocolitoarea Braşovului au stagnat din pricina indolenţei guvernelor conduse de fostul şef al PSD, de Tăriceanu, iar acum de Boc.
Principalul frânar al aeroportului a devenit însă în ultimele săptămâni primarul Braşovului, George Scripcaru, care i-a convins şi pe reprezentanţii portocalii din Guvern şi Parlament că terenul necesar celei mai mari investiţii din istoria Braşovului, de 120 de milioane de euro, este mai pretabil pentru împroprietărirea clientelei pedeliste.
TERGIVERSĂRI BIROCRATICE
Aşa cum ne-a obişnuit, fostul premier Tăriceanu a adoptat OU nr. 41/2007, care se referă la transferarea unei suprafeţe de teren de 200 de hectare din patrimoniul ADS-Institutul Cartofului şi Sfeclei de Zahăr Stupini în cel al CJ Braşov, dar a tergiversat adoptarea ei ca lege.
Terenul, necesar pistelor aeroportului, în lungime de 2.850 de metri, a intrat în patrimoniul CJ Braşov, fiind intabulat de această instituţie după adoptarea ordonanţei în Senatul României, în 28 iunie 2007. Ulterior, proiectul de lege a fost trimis la Camera Deputaţilor, iar Bogdan Olteanu, şef al acestei Camere pe atunci, a trimis ordonanţa la Comisia de Agricultură.
Un an şi jumătate a stat proiectul de lege la această comisie, fiind amânat sub diferite pretexte. Toate bune până acum, ordonanţa fiind totuşi avizată favorabil de Comisia pentru Agricultură a Camerei în 10 februarie 2009. Urma votul plenului Camerei, după care construirea aeroportului intra în linie dreaptă, având terasamentele deja executate.
PUCIUL DEPUTAŢILOR PORTOCALII
Lovitura de teatru a venit în plenul şedinţei deputaţilor din 24.02.2009, când aleşii PD-L s-au răzgândit şi au organiz