Compania Nanotechnology Products, infiintata anul trecut in Romania pentru distributia produselor Borpower, lubrifianti auto nano-bor, estimeaza o cifra de afaceri de 10 milioane euro in 2009.
"Ne asteptam la o cifra de afaceri de 10 milioane euro anul acesta in Romania. Am inceput in luna martie distributia lubrifiantilor auto nano-bor pe piata romaneasca. Vrem sa facem parteneriate cu OMV, Rompetrol, Lukoil si parteneri mai mici locali, spalatorii auto, service-uri auto, etc.", a declarat, pentru Wall-Street, Tanju Uygurcetin, CEO Nanotechnology Products.
Compania vrea in Romania pe termen mediu 1% din piata. "Vrem pe termen mediu o cota de de 1% din piata de lubrifianti auto in Romania, adica 1-2 milioane de masini vor folosi produsele noastre. Avem ca tinta si sectorul marin, cu lubrifianti pentru ambarcatiuni mici, mari, iar anul viitor vom avea si produse pentru masini folosite in industrie", a precizat Uygurcetin.
Firma este prezenta in 14 tari, Germania, Anglia, Franta, Austria, Belgia, Serbia, Turcia, etc. Produsele companiei sunt vandute si prin internet.
Nanotechnology Products este unicul importator al gamei de produse Borpower al companiei NNT Nanotechnology AG, care are sediul central la Berlin in Germania.
Compania producatoare se numeste NNT Ar-Ge si a fost infiintata in anul 1992. Aceasta este localizata in Turcia, unde se afla aproximativ 72% din rezervele de bor din lume.
Gama de produse BORPower este formata din lubrifianti care pot fi utilizati la toate motoarele in 4 timpi pe benzina, motorina si gaz. BORPower imbunatateste puterea motorului cu pana la 10% si reduce temperatura uleiului cu pana la 30 %, reduce consumul de combustibil cu pana la 20%, imbunatateste calitatea uleiului de motor si prelungesc durata de viata a motorului cu pana la 100%.
Produsele BORPower sunt ecologice, reducand emisiile d