Inspectorii Oficiului pentru Protecţia Consumatorului (OPC) Prahova au sancţionat cu 10.000 de lei magazinul Metro Ploieşti pentru că un produs prezentat ca superofertă într-un pliant publicitar nu a ajuns şi pe raft. Sursa: Marius Nica
Mărul discordiei, un detector radar
Atras de un produs din pliantul publicitar primit în căsuţa poştală de la magazinul Metro, un ploieştean s-a dus glonţ să-l cumpere încă din prima zi de promoţie.
„În data de 26 martie, ora 19.00, m-am prezentat la magazinul Metro din Ploieşti pentru a cumpăra un detector radar marca Cobra, prezentat ca superofertă (preţ aproximativ 166 lei) în pliantul publicitar Metro, pe care l-am primit la domiciliu. Ajuns în faţa raftului, acesta era gol, un angajat al magazinului spunându-mi că furnizorul este de vină că nu a trimis la timp lotul de detectoare. Având în vedere că în situaţia mea s-au aflat mai mulţi clienţi, cred că Metro Ploieşti se poate face vinovat de publicitate înşelătoare. Am mers la Metro Ploieşti doar în scopul cumpărării detectorului radar din pliantul publicitar”, susţine Dan Ionescu, cel care a sesizat Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor Prahova despre această situaţie.
10.000 lei amendă
În urma controlului OPC, Metro Ploieşti a fost sancţionat. „Magazinul Metro Ploieşti a fost amendat cu 10.000 de lei pentru practici comerciale incorecte întrucât nu a putut justifica lipsa produsului din pliantul publicitar la raft”, a declarat Corneliu Buzu, directorul OPC Prahova.
„Într-adevăr, societatea METRO Cash&Carry România SRL a fost amendată în data de 30 martie 2009 cu suma menţionată, iar amenda a fost achitată în termen de 48 de ore”, ne-a declarat Florina Secară, Corporate Communication Assistant METRO Cash&Carry România&Moldova. Magazinul Metro Ploieşti a fost sancţionat de mai multe ori de inspectorii