Preţul ridicat nu este niciodată garanţia unui serviciu de calitate, iar sistemul sanitar nu face excepţie. Managerii unora dintre cele mai importante clinici private din ţară descriu pentru revista „Capital” sistemele de evaluare pe care le aplică în companie. Sanador - Doris Andronescu, director general„Evaluarea începe cu stabilirea criteriilor de performanţă pentru fiecare angajat şi post.Personalul medical este evaluat atât de către managerul direct, cât ş
Preţul ridicat nu este niciodată garanţia unui serviciu de calitate, iar sistemul sanitar nu face excepţie. Managerii unora dintre cele mai importante clinici private din ţară descriu pentru revista „Capital” sistemele de evaluare pe care le aplică în companie.
Sanador - Doris Andronescu, director general
„Evaluarea începe cu stabilirea criteriilor de performanţă pentru fiecare angajat şi post.
Personalul medical este evaluat atât de către managerul direct, cât şi în funcţie de rezultate (pacienţi mulţumiţi, satisfăcuţi). Criteriile de performanţă iau în considerare cunoştinţele, experienţa, calităţile interpersonale etc. De precizat este faptul că avem mulţi medici de renume, care nu au fost supuşi niciodată vreunui proces de evaluare.”
Gral Medical - Robert Chiţan, director de marketing
„Evaluarea personalului se face la angajare, însă pentru specializare se fac cursuri suplimentare. În ceea ce priveşte evaluarea ulterioară a personalului, acest lucru se face mai des la stat, în funcţie de buget, pentru mărirea salariului.”
Centrul Medical Unirea - Sergiu Neguţ, director executiv
„Evaluarea medicilor începe odată cu procesul de recrutare. Înainte de orice interviu, medicii care aplică pentru un post full-time au de trecut un test profesional de specialitate. După 3 luni de activitate în cadrul clinicilor, facem o evaluare care este hotărâtoare în angajarea