Evenimentul Zilei si B1 TV au anuntat, miercuri, un parteneriat prin care vor realiza, in coproductie, o emisiune TV de tip infotainment prin care EvZ "isi propune sa isi fidelizeze si creasca publicul tinta", iar B1 sa-si "consolideze pozitia pe segmentul de analiza si dezbatere". Emisiunea va fi difuzata dupa-amiaza, cand Realitatea TV si Antena 3 au la randul lor incluse in grila programe similare.
Vlad Macovei, redactor-sef Evenimentul Zilei, a afirmat pentru HotNews.ro ca B1 va contribui cu platforma TV si doi prezentatori, in timp ce ziarul pune la bataie doi prezentatori, brandul, va decide continutul si invitatii.
Potrivit unui comunicat difuzat miercuri:
Prin aceasta emisiune Evenimentul Zilei prezinta cele mai importante stiri ale zilei din redactia ziarului, unde partenerii vor realiza un studioEmisiunea va incepe in luna mai si va fi difuzata zilnic, de luni pana vineri, in intervalul 14.00-18.00"Evenimentul zilei vizeaza prin initierea acestui proiect de televiziune implementarea strategiei multimedia pe care managementul ziarului si-a asumat-o si care vine sa completeze pozitionarea solida pe care brandul Evenimentul zilei o detine in segmentul de stiri, in print si online.""Pentru B1, parteneriatul cu unul dintre cele mai puternice branduri de stiri din Romania vine sa consolideze pozitionarea canalului pe segmentul de analiza si dezbatere, asigurand o ancora de programming puternica in intervalul orar 14:00 – 18:00 (early fringe), in conditiile in care locomotiva audientei este asigurata de cel mai longetiv talk-show de televiziune din prime-time, “Nasul” cu Radu Moraru."
Potrivit lui Vlad Macovei, B1 TV a fost singurul post care si-a dorit acest tip de emisiune si care avea liber acest interval orar, o astfel de emisiune potrivindu-se cu strategia postului.
Vlad Macovei, pentru HotNews.ro:
Deciziile pri