CSAT a decis in 2007 sa aloce 4,5 miliarde de euro pentru achizitionarea a 48 de aparate noi.
Ministerul apararii nationale va repara din nou avioanele de lupta MiG 21 Lancer, pentru a respecta angajamentele fata de NATO pana in 2013. Seful Fortelor Aeriene, Ion Stanciu, a spus, pentru NewsIn, ca incepand din acest an, aparatele MiG 21 Lancer vor intra intr-un amplu program de modernizare. Seful Fortelor Aeriene a recunoscut ca o parte din flota aeriana romaneasca este indisponibila, din cauza unor defectiuni. Specialistii militari considera insa ca modernizarea aparatelor de zbor ar putea sa puna in pericol viata pilotilor din cauza ca sunt foarte vechi.
Romania este obligata de NATO sa-si imbunatateasca flota militara aeriana, inlocuind avioanele de productie sovietica cu unele compatibile cu standardele NATO, pana in 2011, data la care vechile MiG-uri expira.
CSAT a decis in 2007 sa aloce 4,5 miliarde de euro pentru achizitionarea a 48 de aparate noi.
Ministerul apararii nationale va repara din nou avioanele de lupta MiG 21 Lancer, pentru a respecta angajamentele fata de NATO pana in 2013. Seful Fortelor Aeriene, Ion Stanciu, a spus, pentru NewsIn, ca incepand din acest an, aparatele MiG 21 Lancer vor intra intr-un amplu program de modernizare. Seful Fortelor Aeriene a recunoscut ca o parte din flota aeriana romaneasca este indisponibila, din cauza unor defectiuni. Specialistii militari considera insa ca modernizarea aparatelor de zbor ar putea sa puna in pericol viata pilotilor din cauza ca sunt foarte vechi.
Romania este obligata de NATO sa-si imbunatateasca flota militara aeriana, inlocuind avioanele de productie sovietica cu unele compatibile cu standardele NATO, pana in 2011, data la care vechile MiG-uri expira.