Preţurile au tot crescut. Dar de ce? Răspund la această întrebare, pentru „Capital”, managerii unora dintre cele mai importante clinici private din ţară. Medlife - Ciprian Ciobanu, director de vânzări„Ultima creştere a tarifelor noastre a fost efectuată în septembrie 2008, iar factorul determinant în operarea acesteia a fost dorinţa de a echilibra cererea mare pentru servicii cu oferta. Deşi suntem în plină criză financiară, fluctuaţia cursului valutar nu a
Preţurile au tot crescut. Dar de ce? Răspund la această întrebare, pentru „Capital”, managerii unora dintre cele mai importante clinici private din ţară.
Medlife - Ciprian Ciobanu, director de vânzări
„Ultima creştere a tarifelor noastre a fost efectuată în septembrie 2008, iar factorul determinant în operarea acesteia a fost dorinţa de a echilibra cererea mare pentru servicii cu oferta.
Deşi suntem în plină criză financiară, fluctuaţia cursului valutar nu a infuenţat deocamdată tarifele noastre. Privind în perspectivă, considerăm că acest factor va rămâne de impact minim în politica noastră de preţ, exceptând situaţia unui decalaj semnificativ faţă de indicii curenţi.”
Medicover - Ana Maria Plugaru, sales&marketing director
„Contextul economic actual, evoluţia preţurilor la furnizorii noştri, dar şi la competitori.”
Centrul Medical Unirea - Sergiu Neguţ, director executiv
„Oricât de ciudat ar părea, ultima modificare de preţuri nu a fost o creştere, ci o scădere. Am modificat metodele de lucru pentru unele analize de laborator cu achiziţia unor aparate de mare performanţă. Ca efect imediat, ne-au scăzut costurile directe, aşa că am considerat util să transferăm această scădere către pacienţi. Mai mult, am lansat carduri de fidelitate cu discount de 5% pentru pacienţii fideli din zona serviciilor de retail, cu scopul de a satisface un procent cât mai mare din n