Centrul Medical Unirea, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală a serviciilor medicale private, a înregistrat o cifră de afaceri de 14 milioane lei, în primul trimestru al anului în curs. Potrivit reprezentanţilor companiei, segmentul de retail a înregistrat o creştere de 102% în perioada analizată, în timp ce vânzările pentru segmentul corporate s-au dublat faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. “Aceste creşteri vin pe fondul diversificării s
Centrul Medical Unirea, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală a serviciilor medicale private, a înregistrat o cifră de afaceri de 14 milioane lei, în primul trimestru al anului în curs. Potrivit reprezentanţilor companiei, segmentul de retail a înregistrat o creştere de 102% în perioada analizată, în timp ce vânzările pentru segmentul corporate s-au dublat faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. “Aceste creşteri vin pe fondul diversificării serviciilor oferite, prin investiţiile pe segmentul de retail, cu deschiderea, anul trecut, a Centrului de Diagnostic şi Tratament şi a Spitalului de Obstetrică şi Ginecologie Regina Maria”, au declarat oficialii CMU. Conform acestora, cele mai mari creşteri pe retail au fost înregistrate în zona de chirurgie – un avans de 59.3%. ”În ultimii doi ani am investit permanent în deschiderea de noi capacităţi, în achiziţii în ţară, în extinderea gamei de servicii pe care o oferim, astfel încât ne aflăm în situaţia în care creştem pe segmentul individual cu peste 100%. În plus, după cum arată cifrele noastre, vânzările corporate pe primul trimestru au fost duble faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ceea ce face să ne menţinem rata de creştere pe segmentul cu volatilitatea cea mai mare anul acesta”, a declarat Sergiu Neguţ, director executiv al CMU. Planurile CMU pentru acest an vizează creşterea veniturilor din zona de retail şi deschiderea ş