Piaţa de servicii medicale private va avea, la finalul anului, o valoare de 400 de milioane de euro, estimează diverşi jucători din domeniu. De altfel, în majoritate, ei cred că ritmul de creştere din ultimii ani, de 30%, se va menţine, motoare fiind extinderea în provincie şi deschiderea de spitale private. La ora actuală, serviciile medicale private reprezintă doar 5% din totalul pieţei, motiv pentru care, în ciuda preţurilor mari practicate de clinici, este evident că proprie
Piaţa de servicii medicale private va avea, la finalul anului, o valoare de 400 de milioane de euro, estimează diverşi jucători din domeniu. De altfel, în majoritate, ei cred că ritmul de creştere din ultimii ani, de 30%, se va menţine, motoare fiind extinderea în provincie şi deschiderea de spitale private.
La ora actuală, serviciile medicale private reprezintă doar 5% din totalul pieţei, motiv pentru care, în ciuda preţurilor mari practicate de clinici, este evident că proprietarii lor se pot aştepta la evoluţii pozitive mulţi ani de acum înainte.
După ce anul trecut a inaugurat două clinici, una în Timişoara, alta în cartierul bucureştean Drumul Taberei, Medlife a decis ca, în 2009, să se rezume la dezvoltarea pe verticală.
Compania şi-a bugetat pentru 2009 o cifră de afaceri de 31,5 milioane de euro. Cu excepţia anului trecut, când EBITDA a reprezentat sub 15% din venituri, Medlife a realizat, anual, o marjă de profit de circa 20%.
În 2007, Medicover şi Synevo au avut, cumulat, o cifră de afaceri de 25 de milioane de euro, cu o marjă de profit de aproape 20%. Pentru 2008, compania a anunţat venituri de circa 30 de milioane de euro.
CEO-ul Fredrik Ragmark a asigurat, de curând, că cel mai important proiect al companiei, un spital privat, amânat în câteva rânduri, îşi va deschide porţile în 2011.
Centrul Medical Unirea (CMU) a anunţat o cifră de af