GdS a încercat să afle în ce constă munca depusă de noul manager public al Prefecturii Dolj, Ovidiu Vlădoi, adus cu tot cu post şi drepturi salariale de la Argeş şi angajat pe 1 aprilie.
Nu este vorba de un loc de muncă „minune“, ci de activitatea proaspătului angajat al prefecturii doljene, având în vedere că fostul loc de muncă a fost la Direcţia de Integrare Europeană, cu atribuţii în domeniul accesării proiectelor cu finanţare europeană, job plătit cu aproape 3.000 de lei pe lună. „E un fel de coordonator al activităţii cu contractele. Ca atribuţii, până săptămâna viitoare se ocupă de sprijinirea activităţii prefectului, de buna desfăşurare a serviciilor şi participă în comisiile funcţionale şi în comisia de licitaţie“, a declarat Gabi Anghel, purtătorul de cuvânt al Prefecturii Dolj.
Mai exact în explicaţii a fost Florin Stancu, prefectul de Dolj. Acesta a spus că managerul public al prefecturii, în cele două săptămâni de la numirea în funcţie, s-a ocupat de realizarea unor metodologii de lucru, revizuirea unor fişe de post sau stabilirea unor norme ale regulamentului de funcţionare „pe coordonatele de care vorbeam data trecută“, respectiv coordonarea activităţii aparatului prefectului.
„Nu este muncă de resurse umane“
Noile măsuri ar trebui să fie vizibile săptămâna viitoare sau la sfârşitul lunii în curs şi ele nu reprezintă „muncă de resurse umane“. De ce managerul public nu se ocupa de proiecte pe fonduri europene? „Are şi experienţă, şi cunoştinţe (managerul public - n.r.), dar, la nivelul judeţului Dolj, încă încercăm să identificăm sursa de cofinanţare a unor astfel de proiecte“, a răspuns Stancu. Managerul public al Prefecturii Dolj câştiga în vremea în care era angajat la Argeş 35.000 de lei pe an din veniturile salariale, după cum reiese dintr-o declaraţie de avere pe anul 2008. Pe pagina de internet a prefecturii