3.000.000 de euro! Atât ar fi putut obţine organizatorii festivalului “Bucharest Rock Arena”, după ce au aruncat pe piaţă marea bombă: “AC/DC - cap de afiş”. Românii se îngrămădeau să-şi cumpere bilete, fără, însă, ca reprezentanţii celebrei formaţii să-şi dea acordul pentru show-ul de la Bucureşti. Ieri, frauda de la Bucureşti a fost anunţată şi pe pagina oficială a trupei, ww.acdc.com. “Organizatorii din Bucureşti a 3.000.000 de euro! Atât ar fi putut obţine organizatorii festivalului “Bucharest Rock Arena”, după ce au aruncat pe piaţă marea bombă: “AC/DC - cap de afiş”. Românii se îngrămădeau să-şi cumpere bilete, fără, însă, ca reprezentanţii celebrei formaţii să-şi dea acordul pentru show-ul de la Bucureşti. Ieri, frauda de la Bucureşti a fost anunţată şi pe pagina oficială a trupei, ww.acdc.com. “Organizatorii din Bucureşti a 3.000.000 de euro! Atât ar fi putut obţine organizatorii festivalului “Bucharest Rock Arena”, după ce au aruncat pe piaţă marea bombă: “AC/DC - cap de afiş”. Românii se îngrămădeau să-şi cumpere bilete, fără, însă, ca reprezentanţii celebrei formaţii să-şi dea acordul pentru show-ul de la Bucureşti. Ieri, frauda de la Bucureşti a fost anunţată şi pe pagina oficială a trupei, ww.acdc.com. “Organizatorii din Bucureşti au promovat în mod fals un concert la «Bucharest Rock Arena», evenimentul de două zile care s-ar fi desfăşurat pe 30 şi 31 mai 2009. Biletele pentru concert au fost comercializate atât pe internet, cât şi în mod fizic, la diferite puncte de vânzare”, scrie site-ul oficial. În acest timp, afişele lipite în grabă prin Capitală erau rupte, iar peste 8.000 de români se trezeau că au dat degeaba bani pe bilete.
Şi nu puţini, ci 250.000 de euro, bani care urmau să intre în contul firmei organizatoare. “Dacă scenariul le-ar fi ieşit, organizatorii aşa-zisului eveniment, cei de la «Playcool », ar fi obţinut trei milioane de