Afacerile Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 6% in primul trimestru, la 19,2 mil. lei, dar raportate in euro au scazut cu 8%, la 4,6 mil. euro, din cauza fluctuatiilor cursului de schimb valutar, potrivit datelor producatorului roman de cosmetice. In intervalul ianuarie-martie 2008, vanzarile companiei au fost de 18,11 mil lei (5 mil. euro). "In martie, vanzarile au crescut fata de inceputul anului, cresterea fiind influentata de lansarea unor produse noi si de ofertele promotionale", a declarat directorul general al Farmec Cluj-Napoca Mihaela Turdean. Anul trecut, cifra de afaceri a Farmec Cluj-Napoca s-a ridicat la 24,5 mil. euro, cu 22% mai mult fata de 2007, iar pentru acest an vizeaza un avans de 5%.
Afacerile Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 6% in primul trimestru, la 19,2 mil. lei, dar raportate in euro au scazut cu 8%, la 4,6 mil. euro, din cauza fluctuatiilor cursului de schimb valutar, potrivit datelor producatorului roman de cosmetice. In intervalul ianuarie-martie 2008, vanzarile companiei au fost de 18,11 mil lei (5 mil. euro). "In martie, vanzarile au crescut fata de inceputul anului, cresterea fiind influentata de lansarea unor produse noi si de ofertele promotionale", a declarat directorul general al Farmec Cluj-Napoca Mihaela Turdean. Anul trecut, cifra de afaceri a Farmec Cluj-Napoca s-a ridicat la 24,5 mil. euro, cu 22% mai mult fata de 2007, iar pentru acest an vizeaza un avans de 5%.