Concertul AC DC la Bucuresti o teapa de trei milioane euro Concertul AC/DC la Bucuresti a fost aproape de a deveni teapa secolului in show business intrucat le-ar fi putut aduce trei milioane de euro celor care au organizat asa-zisul festival Bucharest Rock Arena, sustin reprezentantii companiilor care au avut de gestionat diverse aspecte ale evenimentului. Playcool SRL, o firma infiintata in urma cu mai putin de o luna, este creierul intregului scenariu, principalul organizator al Bucharest Rock Arena si compania care a anuntat - in mod fals, conform site-ului oficial al trupei - concertul AC/DC de la Bucuresti. "Daca schema le-ar fi iesit, organizatorii asa-zisului eveniment, cei de la Playcool ar fi obtinut trei milioane de euro", a fost concluzia lui Andrei Tuturuga, reprezentantul companiei de ticketing pentru evenimentul programat la finalul lunii mai. Tuturuga a declarat ca firma pe care o reprezinta, Ticketpoint, a incheiat un contract cu unul dintre reprezentantii israelieni ai firmei Playcool prin care se obliga sa transfere zilnic banii incasati pe biletele la AC/DC in contul acesteia. "In acest contract, cu prevederi altfel uzuale in industria concertelor de o asemenea amploare, sta cheia tentativei de inselatorie de care noi ii suspectam pe oficialii acestei firme", a afirmat Tuturuga. El a precizat ca, desi de la anuntul concertului AC/DC in festivalul Bucharest Rock Arena au fost vandute 8.000 de bilete, banii pentru acestea, circa 250.000 euro, nu au fost virati catre organizatorul Playcool.
"Am avut si noi unele suspiciuni, si, in plus, Marcel Avram, detinatorul drepturilor pentru AC/DC in Europa de Est, ne-a informat ca artistii nu vor canta in Romania", a explicat Tuturuga. El a spus ca, dupa anuntul de duminica legat de concertul AC/DC la Bucuresti, inca de luni cei de la Playcool au facut presiuni pentru a primi banii din bile