Organizatorii de concerte care actioneaza in Romania sint de parere ca "teapa" anuntarii si promovarii in rindul publicului a unui show AC/DC inexistent poate afecta piata concertelor din Romania, precum si increderea consumatorilor de muzica live. Dupa ce PlayCool, o firma infiintata in urma cu mai putin de o luna, a orchestrat o escrocherie anuntind in mod fals desfasurarea unui show AC/DC la Bucuresti, pe 31 mai, avind in intentie incasarea banilor pe biletele platite de fanii romani ai celebrei trupe, piata organizarii de concerte din Romania este zdruncinata. Publicul roman abia incepe sa faca diferenta intre diversii promoteri care actioneaza pe piata locala de entertainment si inca nu s-a obisnuit sa cumpere in avans bilete la concertele artistilor preferati. Astfel, recentul incident legat de trupa AC/DC nu face decit sa stirbeasca inca o data increderea publicului roman in calitate de consumator. "E cert ca ne afecteaza pe toti - organizatori, promoteri, chiar presa si mai ales public", a declarat pentru MEDIAFAX Paul Nanca, director al Fundatiei Phoenix, companie care, de-a lungul timpului, a prezentat romanilor concerte sustinute de artisti internationali precum Beyonce, Tori Amos, Jean Michel Jarre sau Tricky. "Pe de-o parte, pierdem in plan extern - o sa ne pierdem din nou doza de credibilitate pentru care am muncit sa o cistigam (...), dar si pe plan intern, pentru ca, de acum inainte, publicul va astepta confirmarea si rasconfirmarea prezentei unui artist", a subliniat Nanca, care a adaugat ca din aceasta "teapa" are de suferit atit publicul, cit si organizatorii de concerte. "Atunci cind un concert atit de asteptat precum AC/DC este anuntat si apoi anulat intr-o perioada atit de scurta de timp, aceasta situatie se rasfringe asupra tuturor promotorilor romani", este de parere Sorina Burlacu, General Manager al companiei Events, care, in ultimii ani, a