Marca sud-coreeană Hyundai se dovedeşte a fi surpriza primului trimestru pe piaţa auto din România, ajungând pe primul loc în topul mărcilor din import, cu 3.210 unităţi comercializate. Hyundai surclasează astfel nume consacrate, precum Volkswagen (2.910), Renault (2.306), Skoda (2.201) şi Ford (1.777), conform statisticilor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA).Creşterea înregistrată de Hyundai a fost de 23,89% în primul trimestru al acestui an faţ
Marca sud-coreeană Hyundai se dovedeşte a fi surpriza primului trimestru pe piaţa auto din România, ajungând pe primul loc în topul mărcilor din import, cu 3.210 unităţi comercializate.
Hyundai surclasează astfel nume consacrate, precum Volkswagen (2.910), Renault (2.306), Skoda (2.201) şi Ford (1.777), conform statisticilor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA).
Creşterea înregistrată de Hyundai a fost de 23,89% în primul trimestru al acestui an faţă de perioada similară din 2008, când a comercializat 2.591 de autovehicule în România.
Această marcă se situa în perioada respectivă pe locul 9, cu mult sub nivelurile înregistrate de mărcile Skoda (6.147), Volkswagen (5.792), Ford (5.634) şi Renault (5.611).
De asemenea, Hyundai este pe primul loc al mărcilor de import în luna martie, cu 1.265 de unităţi, la fel ca în luna februarie (1.304 untăţi), în timp de ianuarie a fost surclasată de Volkswagen.
Pe de altă parte, piaţa auto din România a scăzut în ansamblul său cu 59,25%, ajungând la 33.513 unităţi în primele trei luni ale acestui an, faţă de 82.258 autovehicule comercializate în aceeaşi perioada din 2008.
Piaţa a scăzut în luna martie 2009 (14.812 unităţi) cu 25,33% faţă de martie 2008, cand au fost vandute 31.072 autovehicule.
O surpriză similară pe piaţa auto din ţara noastră a fost