Creativii agenţiilor de publicitate încep să insereze cuvântul „criză“ în mesajele de promovare a unor produse. Avantajele sunt certe, dar să nu omitem riscurile. «Bună, numele meu este Ioana, şi de cinci luni nu am mai intrat în mall şi nu am făcut nici shopping online». Mesajul îi aparţine unei tinere pasionate de cumpărături, aflată într-o sesiune de „terapie de shopping de criză“, ea fiind, totodată, şi personaj într-un clip publicit
Creativii agenţiilor de publicitate încep să insereze cuvântul „criză“ în mesajele de promovare a unor produse. Avantajele sunt certe, dar să nu omitem riscurile.
«Bună, numele meu este Ioana, şi de cinci luni nu am mai intrat în mall şi nu am făcut nici shopping online». Mesajul îi aparţine unei tinere pasionate de cumpărături, aflată într-o sesiune de „terapie de shopping de criză“, ea fiind, totodată, şi personaj într-un clip publicitar cu aceeaşi temă, pentru promovarea ofertei Cosmote. Contextul crizei, extrem de actual, a fost preluat cu umor de către companie în campania sa, adresată în special tinerilor. Poate nu întâmplător, decizia echipei de creaţie şi a marketingului companiei a avut un ecou pozitiv în rândul publicului. Inspiraţi de celebra reclamă, fanii clubului de fotbal Steaua Bucureşti au scris pe zidul stadionului înaintea unei partide decisive: „Salut! Sunt Lăcătuş şi nu am mai câştigat de zece etape“. Mesajul ironic transmis de suporteri a fost preluat ca subiect de ştire şi difuzat de Pro TV, alături de prima parte a spotului Cosmote, în principalul jurnal de ştiri sportive al zilei, ce are asigurată o audienţă medie de 1,3 milioane de telespectatori. Pariul crizei a fost unul de succes, cu riscuri minime. În replică, oficialii Cosmote spun că prin reclamele sale brandul comunică întotdeauna pe limba utilizatorilor săi, vizând, totodată, aspecte amuzante din viaţa lor cotidiană. „Spotul cu terap