Chrysler 300C este o masina americana construita pentru Europa la Graz in Austria, bazata pe platforma vechii generatii Mercedes Clasa E.
Am testat timp de 5 zile sedan-ul Chrysler 300C cu motorizarea CRD (Common Rail Diesel) de 3,0 litri 218 CP oferit de BDT Motors, centru autorizat de vanzari si service Chrysler, Jeep si Dodge, parte a BDT Group. Traseul ales a fost Bucuresti - Portul Tomis Constanta, in total circa 500 kilometri.
Modelul testat cu propulsor diesel de 3.000 cc de provenienta Mercedes dezvolta 218 CP la 3.800 rotatii pe minut. Puterea, suficienta pentru sedan-ul de circa doua tone, este transmisa rotilor din spate prin intermediul unei cutii de viteze automata cu 5 rapoarte de tip secvential.
Consumul de carburant pe cei 500 km a fost de 7,8 litri la 100 km, la o viteza de 130 km/h pe autostrada si 60 km/h in localitati.
Galerie foto (23) : Chrysler 300C - avionul personal varianta de autostrada
Modelul 300C sta foarte bine pe sosea, avand o masa proprie de 1.945 kg. Masina impresioneaza prin dimensiuni si confort, iar forma geamurilor iti da sentimentul ca te afli intr-o masina blindata. Chrysler 300C are 5,01 metri lungime, 1,88 m latime si 1,47 m inaltime.
Prima senzatie pe Autostrada Soarelui a fost asemanatoare cu primul zbor cu avionul, in urma cu 5 ani, catre Bruxelles. Fiind pe o portiune unde autostrada are o culoare alba si asfaltul se imbina prost, zgomotul produs de anvelope la trecerea peste denivelari si motorul de 220 CP turat iti dadeau impresia ca mai ai putin si decolezi. Modelul testat a fost echipat cu anvelope Pirelli P7 de 225/60 R18.
Interiorul este foarte bine izolat, poti vorbi in soapta, motorul il auzi doar daca il turezi si opresti de tot muzica. 300C este echipat cu sistemul audio premium Boston cu 6 difuzoare in standard, sau optional cu 7 difuzore cu subwofer si amplificator de